IETS MEER OPRUIMEN, in DRIE sessies naar een opgeruimd huis.

Omdat je voelt dat het nu echt tijd is voor verandering en je weet dat de oplossing niet ligt in nog langer zelf blijven ploeteren.

Tijdens drie dagdelen neem ik je mee op pad door je eigen huis om te ontdekken wat jouw opruimuitdagingen zijn, waar je vastloopt en waar je het beste kunt beginnen.

En dat laatste gaan we ook doen, maar dan samen. We laten alles door je handen gaan, je gaat gaat anders naar eigen spullen kijken en er worden keuzes gemaakt. Hierbij kan je gebruik maken van mijn energie, zodat ook jij in beweging komt!

Iets meer opruimen à € 550 (vrij van BTW & exclusief reiskosten)

Gun jezelf een opgeruimd huis, welke je zelf opgeruimd kunt houden. Omdat je klaar bent met…

  • Eerst puinruimen voordat je kunt schoonmaken. 

  • Onrust te ervaren van de rommel in huis. 

  • Continue discussies te voeren met gezinsleden over spullen. 

  • Altijd maar achter de feiten aan te moeten lopen. 

In plaats daarvan wil je erachter komen ‘wat jij nou echt belangrijk vindt in het leven en hier ook nog eens tijd voor over houden’. 

Door op te ruimen leer je jezelf steeds beter kennen, doordat je anders tegen je spullen aan gaat kijken, kom je erachter wat belangrijk voor je is. Je komt dichterbij jezelf & gaat andere keuzes maken.

Een aantal situaties waarbij ik jou als opruimcoach kan helpen:

  • Rommel in huis opruimen als je een druk en vol leven hebt: een baan, een gezin, diverse sociale verplichtingen, een leuk huis, maar als je thuis bent ervaar je onrust omdat er nooit tijd is om op te ruimen en van je huis een plek te maken om tot rust te komen. 

  • Huis opruimen / leeg maken na overlijden: als je achterblijft met een huis vol spullen en herinneringen en niet weet hoe je dit aan moet pakken. 

  • Hulp bij verhuizen: keuzes maken, waar neem je afscheid van en wat gaat mee? Ordenen, in- en eventueel uitpakken in het nieuwe huis. 

  • Hulp bij het opruimen van je zolder: hoe fijn zou het zijn als de (rommel)zolder is opgeruimd of dat je deze ruimte een andere bestemming kunt geven?

  • Een thuiswerkplek creëren: je werkt veel thuis en de ruimte die je hiervoor bestemd hebt moet opgeruimd en opnieuw ingedeeld worden. 

  • Als personal organizer neem ik het opruimen van je 'over': als je er om wat voor reden niet aan toekomt om een kast / ruimte / je huis op te ruimen, laat mij het dan voor je doen. 

Reviews

  • Heel fijn hoe Daphne eerst de tijd neemt om samen te onderzoeken wat je (onderliggende) wens is m.b.t. opruimen incl. aandacht voor belemmerende gedachten. Hierdoor snap ik nog beter wat een opgeruimd huis voor mij betekent en dat motiveert! Door alle hands-on en duurzame tips die ze tijdens het opruimen geeft, kon ik makkelijker afstand nemen van bepaalde spullen. Ik ben heel bij dat ik heb gekozen voor hulp bij het opruimen en met Daphne!

  • Professioneel maar tegelijkertijd ook heel erg aardig en goed meedenkend! En opgeruimd is ook opgeruimd want Daphne neemt alles mee, zolang het in de auto past, naar de kringloop. Top!

    Het opruimen met Daphne leek me in eerste instantie best spannend. Vooral omdat ik denk dat ik behoorlijk geordend leef, maar misschien zag zij dat anders. Nadat we eerst koffie hadden gedronken gingen we naar de ruimte die wel wat hulp kon gebruiken (de schuur). Heel snel zag Daphne hoe we dit het beste konden aanpakken en na een uur was de schuur geordend. En ook waren de spullen die naar de stort konden in mijn auto gezet en de andere spullen die niet terug hoefden in de schuur waren ook weggegooid. En nu glimlach ik steeds als ik in de schuur kom.

Praktische zaken

Reiskosten
Tot 10 km (enkele reis) vanaf Alkmaar zijn de reiskosten inclusief. Per extra kilometer reken ik € 0,25 & bij meer dan 30 minuten reistijd de helft van mijn uurtarief. Voor OV- of eventuele parkeerkosten breng ik de daadwerkelijke kosten in rekening.  

PGB
Heb je een persoonsgebonden budget of budget vanuit wet langdurige zorg, dan kunnen de kosten voor een opruimcoach uit het PGB-budget bekostigd worden. 

Voorwaarden
* tot maximaal 48 uur voor aanvang van de afspraak kan deze kosteloos worden geannuleerd. Wordt binnen deze termijn geannuleerd, dan breng ik de volledige kosten in rekening. 
* alle genoemde tarieven zijn vrij van BTW
* de hierboven genoemde tarieven zijn geldig tot en met 31 december 2023
* ik ben aspirant lid van de NBPO (Ned. Beroepsvereniging van Professional Organizers)

Review

In eerste instantie is het moeilijk om de stap te nemen maar zodra ik met Daphne in gesprek ging voelde dit meteen goed en vertrouwd. Dit was voor mij dan ook het laatste setje dat ik nodig had om te starten. Tijdens de sessie zijn we aan de gang gegaan met een kast, omdat ik voor mijn gevoel ruimte te kort had. Daphne heeft samen met mij bekeken wat er in stond en hoe ik de plek zou willen benutten. Eigenlijk kijk je zelf er nooit op deze manier naar maar gaf mij wel veel houvast. Vervolgens hebben we de handen uit de mouwen gestoken, waarbij ik één voor één alle spullen heb moeten beoordelen. Dit gaat mij niet makkelijk af, dat is natuurlijk ook de reden dat de kast zo vol was. —>

Daphne zette me aan het denken wat het nut of doel is om iets te bewaren of juist weg te doen. Met als resultaat: er bleef uiteindelijk ruimte over, dus van ruimte te kort was geen sprake meer. Doel bereikt. Doordat ze duurzaam in het leven staat geeft ze ook adviezen om de spullen te recyclen. Dat is wat ikzelf namelijk lastig vind en hier speelde ze goed op in. Daphne is een vrolijk type, recht door zee en staat met beide benen op de grond. Het opruimen met haar is zeker voor herhaling vatbaar.

“Mocht je nog twijfelen om samen met haar aan de slag te gaan, dan zeg ik: doen”!

Heb je vragen of wil je even kennismaken? Stuur me gerust een berichtje.