Dé opruimcoach in Alkmaar en omgeving
Gun jezelf een opgeruimd huis!

ZOLDER OPRUIMEN

Gebruik jij je zolder om spullen op te bergen die je maar één keer per jaar nodig hebt, zodat het uit het zicht staat en lijkt het alsof alles netjes is opgeborgen? 

Maar elke keer als je op de zolder komt realiseer je wat een rommel het is geworden. Steeds valt je blik op de onuitgepakte verhuisdozen en je vraagt je af wat er eigenlijk allemaal in zit. En als je een keer iets nodig hebt, zou je niet weten waar het ligt. 

Misschien wil je de zolder een andere functie geven: één van de kinderen heeft een grotere kamer nodig, je zou graag een logeerkamer maken of een heerlijke werkplek voor jezelf. Dan zal er eerst ruimte gecreëerd moeten worden. 

Het doel
Voordat je je zolder op gaat ruimen bedenk dan eerst goed wat het doel van deze ruimte moet worden, zodat je: 

  • Makkelijker beslissingen kunt nemen over wat je wel & niet wilt / kunt bewaren
  • Beter in kunt schatten op wat voor manier je de spullen die je wel wilt bewaren gaat opbergen
  • Sneller een beslissing kunt nemen wat je gaat doen met de spullen waar je afscheid van neemt

Resultaat
Het opruimen van een zolder is vaak niet in één middag gebeurd is. Maar bedenk je dat als je de zolder onder handen neemt het geen magneetplek meer is om steeds meer spullen neer zetten.  

Wat zeggen klanten over Firma Opgeruimd:

We hadden er wel eens eerder over nagedacht om een Professional Organizer in te huren, maar waren geschrokken van de tarieven. Mijn man stelde voor om een containerbox te huren, maar ook daar had ik geen goed gevoel bij om alle rommel die we op zolder hadden staan te verplaatsen. We hebben een rekensommetje gemaakt en kwamen tot de conclusie dat als we twee middagen met een Professional Organizer aan de slag zouden gaan dit goedkoper zou zijn dan dat we alles een jaar zouden opslaan. Omdat we bleven dubben hebben we een intakegesprek aangevraagd met Firma Opgeruimd en onze twijfels verdwenen. In twee sessies van 2,5 uur en door tussendoor zelf op te ruimen was de zolder aan kant. Er staan nu alleen maar dingen die we ook echt af en toe gebruiken. Het was het geld dubbel en dwars waard. 

Joost & Hanneke

Toen ik Daphne op een verjaardag hoorde vertellen over haar vak als opruimcoach ging nog niet meteen een belletje rinkelen. Pas een paar maanden later realiseerde ik me dat ik al heel lang de wens had om op zolder een thuiswerkplek te creëren. Ik had altijd in mijn hoofd dat het onmogelijk was, door de grote hoeveel spullen die ik in huis had. Ik heb Daphne gebeld om te vragen hoe ik dit aan moest pakken, uitgelegd wat ik wilde en nog dezelfde week zijn we aan de slag gegaan. We hebben bergen werk verzet. Door de ruimte anders in te richten, de kasten praktischer te gebruiken en veel rommel weg te doen, had ik plek over voor een bureau. Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb, want toen wist ik nog niet dat ik er zoveel gebruik van zou van maken. 

Esther


MAAK EEN GRATIS EERSTE AFSPRAAK


 
E-mailen
Bellen
Info
Instagram
LinkedIn